Azt hinnénk, hogy már kiment a divatból, de még mai napig futnak olyan televíziós műsorok, amik egy termék bemutatásáról és értékesítéséről szólnak. Ez a telemarketing, amikor a rendelésünket egy egyszerű telefonhívással lerendezhetjük. Valószínűleg megvan a célközönsége és a piaca ezeknek a műsoroknak, mert ha nem érné meg a telemarketing, akkor nem gyártanák tucatszám az ilyen adásokat. A telemarketing  fontos eszköze a meggyőzés, amit egy egyszeri és megismételhetetlen ajánlattal szoktak kiegészíteni. Erre mondják, hogy a ’hülyének is megéri’ és bizony ha sokan gondolják ezt így a műsor láttán, az jelentős bevételt és profitot hoz az adott cég számára. A telemarketing adások mellett aki néz tévét annak valószínűleg nem kell bemutatni, hogy milyen sok a reklám az egyes műsorok között. A reklámblokkok összes ideje, majdhogynem vetekszik az adott műsor teljes idejével. De a marketingesek és a kereskedelmi csatornáknak ez még mindig nem volt elég. Hiszen ma már az adás közben is egyre több reklám bukkan fel. Sokakat zavar, de mégis van hatása és eredménye. Lehet, hogy egy ilyen reklám ösztökél minket arra, hogy a legközelebbi vásárlásunkkor például a tévében hirdetett fogkrémet, sampont, vagy mosószert vásároljuk meg.