A digitális reklámügynökség szerint az ünnepek előtti hetek kiemelt időszaknak számítanak minden online térben is jelen lévő vállalkozás számára. Akár szolgáltatásunk akár termékein vannak, ilyenkor rengeteg olyan lehetőségünk van, ami kevés ráfordítással is megdobhatja az értékesítésünket. A magyar reklámügynökségek úgy vélik, hogy a magyarokban is egyre nagyobb a hajlandóság, hogy online szerezzék be a karácsonyra szánt meglepetéseket, ajándékokat. Sőt, a digitális reklámügynökség szerint a nagyobb vállalkozások is egyre gyakrabban szerzik be magyar cégektől a partnereiknek, munkatársaiknak szánt év végi köszönő, ünnepi ajándékokat. Tehát fontos, hogy készüljünk fel arra is, hogy legyen elegendő raktárkészletünk, ha egy ilyen nagyobb számú megrendelés érkezik. Tegyünk közzé posztokat arra vonatkozóan, hogy ha van nálunk rá lehetőség, akár egyedi, névre szóló, vagy logózott formában is el tudjuk készíteni bizonyos termékeinket. Fontos arról is posztolnunk, akár többször is, hogy mi az a dátum, amíg még fogadjuk a megrendeléseket. Fontos kommunikálni, hogy például a december 16-ig leadott rendelések esetében tudjuk garantálni, hogy odaér karácsonyig a csomag. A magyar reklámügynökségek azt is javasolják, hogy készítsünk ünnepi hangulatú képeket termékeinkről, legyen ünnepi ajándékutalványunk, akár több címletben is. Szervezzünk nyereményjátékot, készítsünk ajándékcsomagokat, amelyben egy szép és igényes díszcsomagolásban több termékünk megrendelhető, akár kedvezményesebb áron.