Amikor megrendelés jön egy webáruházba, az amellett, hogy jó hír, feladatokkal is jár. Összekészíteni a rendelt csomagot, kiállítani számlát, elküldeni postán, vagy futárral és ellenőrizni, hogy érdemes-e feltölteni a készletet, vagy van még elég raktáron a kiküldött termékből. A webáruház üzemeltetésével kapcsolatos teendők jelentős részének elvégzését mindenképp emberek kell, hogy végezzék (kivéve az egészen nagy webáruházakat, ahol a termékek összekészítése, csomagolása is nagy mértékben automatizálva van már), azonban vannak feladatok, amelyeket egyszerűen automatizálhatunk. A raktáron lévő készlet kezelését például egyszerű szoftverek segítségével könnyebbé tehetjük, így nem szükséges manuálisan felügyelni, nehogy kifogyjunk a legjobban fogyó termékekből. A számlázás ugyanígy automatizálható API segítségével. A számlázó API előnye, hogy amint a megrendelést megkapjuk, egyúttal a számla is már kiállításra kerülhet automatikusan, így a termékek kiküldése is gyorsabban meg tud valósulni, ráadásul egy csomó időt megtakarítunk azzal, hogy nem embereknek kell kiállítania a számlákat. Emellett sok hibalehetőséget is kizárunk azzal, hogy automatizáljuk a számlázást. Ráadásul a jó hír, hogy sok olyan számlázó program van, amelynek a fejlesztői örömmel segítenek abban, hogy a számlázó API-t sikeresen összehangoljuk webáruházunkkal.