Hogy micsoda? Június elején ki az, aki az év végi ünnepekre gondol? Tombol a kánikula, itt a vakáció és bizony sok cég ilyenkor már javában az ünnepi kommunikáció terveit készíti elő. Az idő gyorsan szalad és az a cég biztosan lépéselőnyre számíthat a konkurenciájával szemben, aki nem utolsó pillanatban döbben rá arra, hogy kéne ünnepi kommunikáció tartalmakat előkészítenie és gyártania. A karácsonyi év végi időszak értékesítés szempontjából majd minden vállalkozás számára kiemeltnek számít, ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen lesz majd az ünnepi kommunikáció. A karácsony a márkaépítés létfontosságú kommunikációs időszakává vált.A kereskedők számára a karácsony döntő értékesítési időszak, a teljes bevétel akár 50–80% -átis a karácsonyi ünnepekre szánt ajándékok vásárlása jelenti. Az ünnepi kommunikáció kialakításához igényelhetünk szakmai segítséget, akár egy online ügynökséget is megbízhatunk, hogy segítsen nekünk abban, hogy a lehető legtöbbet hozzuk ki a lehetőségeinkből. De ezt se halogassuk sokáig, mert az ügynökségek is legkésőbb a nyár végén már gőzerővel dolgoznak a partnereik karácsonyi, ünnepi megjelenésein. Egy-egy ütős reklám, kreatív összeállítása hosszú hetekig is eltarthat ,tehát abszolút érthető, hogy miért érdemes előre gondolkodnunk és dolgoznunk.