Abban minden reklám ügynökség egyet ért, hogy akár új, akár régóta meglévő cégről, vállalkozásról van szó, minden esetben fontos a pozitív imázs kialakításán dolgozni. Sőt, a digitális ügynökség szakemberei szerint a legjobb, ha már a kezdetektől szem előtt tartjuk, és van stratégián, amivel lépésről lépésre haladunk. Az imázs vonatkozhat egy-egy a cég által forgalmazott termék, vagy termékcsoportra, vagy az egész vállalkozásra egyaránt. Tehát a gyártó cégnek, a márkának és a terméknek is külön-külön imázsépítése a reklám ügynökség által javasolt cél, persze ezek együttesen alkotják a nagy képet. A digitális ügynökség munkatársai azonban jól tudják, hogy elég egyetlen apró baki, vagy tévedés és az online világ gyorsasága és névtelensége végett akár egy személy is képes romba dönteni az évek óta apránként és következetesen építgetett vállalati vagy márka esetleg termék imázst. Leggyakrabban termékeket sújtja az ilyen fajta negatív imázsrombolás, például mikor futótűzként terjed a hír, hogy egy korábban megbízhatónak hitt terméket visszahívnak a piacról. Ilyenkor még a leghűbb fogyasztókban is felvillan a vészfény és csak komoly erőfeszítések árán lehet visszaállítani az ilyen formán sérült bizalmat.